...
 
درباره وبلاگ


به نام خدایی که عاشقشیم.... سلااااااام... همه رو خوب بخون بعد نظر بده... . . . راستی خوش اومدی!!!! بازم بیا... راستی نظرات تبلیغاتی نباشه... ادرس وبت رو هم حتما بذار که اگه خوشم اومد لینکت کنم... تشکر.
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 32
بازدید ماه : 73
بازدید کل : 39770
تعداد مطالب : 13
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1


اینجا هوا بارونیه...




در هیاهوی زندگی دریافتم چه دویدن هایی که فقط پاهایم را از من گرفت در حالیکه گویی ایستاده بودم؛

چه غصه هایی که فقط باعث سپیدی مویم شد در حالیکه قصه ای کودکانه بیش نبود؛

دریا فتم کسی هست که اگر بخواهد می شودو اگر "نه" نمی شود...!!

کاش نه می دویدم . نه غصه می خوردم ....

فقط او را می خواندم....فقط او...!!!!!

 

منبع:تله تکست شبکه 2،صفحه ی 650

 

 



نظرات شما عزیزان:

معصومه
ساعت14:57---30 تير 1392
بازم سلام من اومدم كه بدوني بهت اهميت ميدم

وبلاگت خيلي قشنگه بوس
پاسخ:وووووویی دستت دردنکنه اباجی...


منم دیگه
ساعت15:54---22 تير 1392
عالی بود .....لایک خوردی عزیزم
پاسخ:ممنون


فاطمه
ساعت11:14---18 تير 1392
عالی بود..



اصلا اشک تو چشام حلقه زده...به جون تو
پاسخ:چه خوب....


حكيمه
ساعت9:32---18 تير 1392
سلام به من هم سر بزن
پاسخ:خب ادرس وبت رو بذار دیگه...!!!


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 18 تير 1392برچسب:, :: 9:8 ::  نويسنده : زهرا

 

کد تغییر شکل موس